Festivalqueen

Känsliga män med förkylningssyndrom

Hi hi.😁 

Så många gånger som jag mått skit och fått trök-kommentar på fejjan av mannen som tydligen är lite ledsen och trött ikväll. 
Stackarn... 
Han tog bort mig från Facebook för att jag skrev just det: 
"Stackars dig, så många gånger jag fått trök-kommentar från dig när jag mått skit och du inte har läst in 'andan' i kommentaren..." 
Diskussionen var inte ens laddad. 
Det handlade inte om politik eller sport eller något annat som eventuellt skulle kunna uppröra. 
Jag tror till och med att det handlade om en diskussion kring mogen/icke mogen avokado... 
Mat alltså - något som personen i fråga tryckt ner mig för och alltid kommenterat i negativa ordalag.
Något som, av uppenbara anledningar, är fruktansvärt laddat och känsligt för mig. 
Han har många gånger tryckt på knappar som gjort mig ledsen. 
Inte bara mat - andra saker som är betydelsefulla för mig också. 
Bara trök. 
Men jag stod ut och bet ihop. 
Uppenbarligen tryckte jag på någon knapp hos honom eftersom han tog bort mig. 
Det var faktiskt egentligen bra, när jag tänker efter... 
Varför ska jag stå ut med sånt egentligen? 
Så nu kan jag pusta ut och slippa läsa skit snacket. 
Puh. 
Men det löjliga är ju att jag skrev "stackars dig" i ironiska ordalag och han har skrivit betydligt värre saker till mig! 
Ja, stackars män med förkylningssyndrom... 😂