Festivalqueen

Psyk-bryt

Henrik Berggren ❤️ 

My man! 
Forever and ever. 
Den här bilden säger mer än tusen ord, 
för det är så jag känner när jag får psyk-bryt. 
 
Jag började gråta när jag såg du var spikad till Bråvalla. 
 
Jag har följt dig sedan det startade.
Hade kort snack på Herrgårn i Linköping för typ 20 år sedan och en annan gång svimmade jag för att jag blev tryckt mot kravallstaketet...
Efteråt har jag slitit mitt hår för att jag gick ifrån Herrgårns-konversationen, men flinar för mig själv när jag tänkt att
"Ja, han såg ju mig i alla fall..."
(då jag blev upplyften av vakterna vid kravallstaketet)
När jag vaknade upp från svimningen var de första slumrande orden:
"Nej, jag missar bandet."
Så mycket glädje du har gett mig, Henrik Berggren ❤️
Alla underbara tillfällen på dansgolvet och all tröst du gett mig när jag krampat, liggandes på köksgolvet hemma i total ångestgråt. 

Jag vill tacka för alla underbara låtar, 
för euforisk dans på dansgolvet, 
tacka för trösten när jag varit fått "psyk-bryt".
Vi ska äntligen ses igen och du kan lita på att jag kommer rocka fett!
Gråta en skvätt!
Och älska det!
❤️