Festivalqueen

The Radio Dept till WOW
Sitter och glor lite på line-ups för min festival-sommar... 
Ja jävlar! 
 
WOW kommer leverera i år igen! 
Min blick fastnade genast på The Radio Dept. Men mycket annat bra också förstås. 
Se line-up på: 
www.wayoutwest.se
 
Men innan dess NATURLIGTVIS Bråvalla! 
Lördag blir nog bäst där... 
Blir ROCKA och kramp-älska-gråt med älsklingen Henrik Berggren och så underbara Miriam (brilliant) Bryant ❤️ 
Och Bob Hund och... 
Och... 
 
Och en massa, en massa annat. 
Massor av bara lugnt ströva omkring på området och glo på underbara människor, prata med underbara människor. 
Vara i mitt rätta element. 
 
Förr var det rätt mycket spring, spring - från scen till scen, för att hinna med allt. 
Panik-kolla spelschemat.
 
He he, jag minns Sara sa hon hade sett mig springa med gula manchesterbyxor över fältet på Hultsfred till Broder Daniel-konserten efter att just en annan konsert blivit avslutad på en annan scen 😂 
 
(Förresten väldigt fina byxor, de där. 
De var low cuts och med flares 👍)
 
Men numera vandrar jag mest runt på mina älskade festivaler och hamnar där jag hamnar... 
Visst, en del spikade, men gött att hamna där man hamnar och se nytt också ❤️ 
 
Ja, när jag sitter här och glor på line-ups... 
Då längtar jag. 
Och jag vet att det kommer bli bra. 
En festival-sommar att minnas som alla andra festivalsomrar ❤️
 

Skriv inläggstext